Home/FAQ / Veel gestelde vragen Vraag & Antwoord Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via één van onze contactkanalen of klik hier om naar de contactpagina te gaan. Home/FAQ / Veel gestelde vragen Vraag & Antwoord Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via één van onze contactkanalen of klik hier om naar de contactpagina te gaan. Vraag & Antwoord Kan ik achteraf betalen? Ja, na goedkeuring door Billink kun je eenvoudig achteraf betalen voor bestellingen tot €250,-. Ik heb een order geplaatst en wil deze (deels) retourneren, hoe doe ik dit? Je kunt producten retourneren als ze aan de volgende voorwaarden voldoen: Binnen de bedenktijd van 14 dagen: Je hebt het product binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd of een afspraak gemaakt voor afhaling. (een afspraak maken is mogelijk via de WhatsApp knop op deze pagina) Ongebruikt en in originele verpakking: Het product moet ongebruikt zijn en, indien mogelijk, in de originele verpakking zitten. Uitzondering: Op maat bestelde producten, zoals specifieke onderdelen, kunnen niet worden geretourneerd. Retourkosten: De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Zo houden we onze prijzen laag en voorkomen we dat klanten die hun product behouden, bijdragen aan de retourkosten van anderen. Terugbetaling: Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour gecrediteerd. Retouradres: Badkamertopper.nl Afdeling Retouren Hasselterdijk 51 8043 PG Zwolle Nederland