Veel gestelde vragen
Ja, na goedkeuring door Billink kun je eenvoudig achteraf betalen voor bestellingen tot €250,-.
Je kunt producten retourneren als ze aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Binnen de bedenktijd van 14 dagen: Je hebt het product binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd of een afspraak gemaakt voor afhaling. (een afspraak maken is mogelijk via de WhatsApp knop op deze pagina)
- Ongebruikt en in originele verpakking: Het product moet ongebruikt zijn en, indien mogelijk, in de originele verpakking zitten.
Uitzondering: Op maat bestelde producten, zoals specifieke onderdelen, kunnen niet worden geretourneerd.
Retourkosten: De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Zo houden we onze prijzen laag en voorkomen we dat klanten die hun product behouden, bijdragen aan de retourkosten van anderen.
Terugbetaling: Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retour gecrediteerd.
Retouradres:
Badkamertopper.nl
Afdeling Retouren
Hasselterdijk 51
8043 PG Zwolle
Nederland
Er kunnen verzendkosten berekend worden. Tijdens het bestelproces ziet u de eventuele verzendkosten. Voor meer informatie klik hier.
Badkamertopper.nl verkoopt haar producten exclusief online, maar voor persoonlijk advies en inspiratie ben je van harte welkom op onze locatie in Zwolle. Op afspraak kun je langskomen voor een adviesgesprek met onze specialisten, die je graag helpen bij het kiezen van de juiste producten voor jouw badkamer. In onze zeer compacte showroom kun je verschillende producten zelf bekijken, zodat je een goed beeld krijgt van de kwaliteit en uitstraling. Maak eenvoudig een afspraak en ontdek hoe Badkamertopper.nl je kan ondersteunen bij het creëren van jouw droombadkamer!
Bij Badkamertopper werken we samen met gespecialiseerde transporteurs voor het veilig vervoeren van breekbare en volumineuze goederen, zoals baden, badkamermeubels en douchecabines. Binnen een straal van 60 kilometer rondom Zwolle leveren wij met ons eigen transportteam, zodat jouw bestelling veilig en snel bij je thuis komt. Voor kleinere zendingen bieden wij verzekerd transport via DPD, zodat ook deze producten goed beschermd hun bestemming bereiken.
Wij handteren de garantievoorwaarden van fabrikanten, voor meer informatie klik hier.
Afhankelijk van je bestelling verzenden we de goederen met een pakketdienst of een transportbedrijf dat gespecialiseerd is in breekbare producten. Voor alle pakketzendingen ontvang je een track & trace-code, zodat je jouw bestelling kunt volgen. Bij grote of breekbare producten binnen Nederland nemen we telefonisch contact op om een leverafspraak in te plannen. Voor leveringen in België ontvang je een SMS en een e-mail met de geplande leverdatum. Komt de datum niet uit? Dan kun je deze eenvoudig wijzigen binnen 5 uur na ontvangst van de e-mail.
Dit is afhankelijk van het bestelde product, u kunt vooraf via Whatsapp informeren naar de levertijden houdt hierbij het artikelnummer bij de hand. De gemiddelde levertijd van pakket zendingen is 1 tot 2 dagen, grote breekbare producten hebben een gemiddelde levertijd van 5 werkdagen. Wenst u uw order sneller te ontvangen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bepreken.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening Alleen op deze manier kunnen wij onze prijzen laag houden en betalen klanten die het bestelde product houden niet mee aan retouren van andere klanten.
Retour sturen is mogelijk op meerdere manieren en is afhankelijk van het retour te sturen product.
Pakketzendingen Nederland/België/Duitsland/Frankrijk
Optie 1, klant regelt alles zelf en is zelf verantwoordelijk voor onbeschadigde ontvangst, ons advies is verzekerd te versturen en breekbare producten zeer goed te verpakken.
Optie 2, het verpakken blijft hetzelfde, klant zorgt voor zeer goede bescherming. Wij regelen voor €10 een verzekerde zending met dpd. (u kunt via mail of WhatsApp een retour label aanvragen)
Dpd punten zijn vaak in de buurt te vinden, daar kunt u het pakket afgeven met het label er op geplakt. U heeft een printer nodig om het label te printen.
De €10 wordt ingehouden op het retour te betalen factuur bedrag na ontvangst onbeschadigd product.
Grote/breekbare goederen bij u geleverd met een gespecialiseerde transporteur
Optie 1: U regelt zelf het transport of brengt het product bij ons in Zwolle.
Optie 2: Wij laten het product bij u afhalen door de gespecialiseerde transporteur, hiervoor berekenen wij de kostprijs, deze is afhankelijk van uw woonplaats. U kunt de prijs op vragen via mail of whatsapp.
De kosten voor de transporteur worden ingehouden op het retour te betalen bedrag.
Vind hier het antwoord op uw vragen.
Iets onduidelijk?
Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op via één van onze contactkanalen of klik hier om naar de contactpagina te gaan.